beautyboost.webblogg.se

Maria Åkerbergs saltdeo

Publicerad 2015-07-11 11:41:00 i Allmänt,

Hej kära Beauty vänner! 
Tack och tusen tack till Mona som har hittat det som VERKLIGEN FUNGERAR ( ! ) mot röda prickar i bikinilinjen! 😃 
 
Hon skrev tidigare om Maria Åkerbergs salt deodorant som hon under en tid använt under armarna och fått positivt resultat så hon provade även i bikinilinjen. Och det fungerade! 
 
Jag slängde mig på telefonen och beställde hem en omgående! Jag hade prickar i bikinilinjen som skavde och gjorde lite ont, så jag gjorde som instruktionerna säger. Jag blötte upp den med lite vatten och drog i bikinilinjen och efter ett dygn var irritationen borta, jag hade lite prickar kvar då men det var inte irriterat eller gjorde ont längre. Den verkar i 24h så efter ett dygn så hade jag på igen och nu är dem borta :) 
 
 
 
Den är gjord utav 100% naturliga ingredienser. Deon består utav saltet kalium-alun som är helt naturligt och har en blodstillande och desinficerande effekt som man utnyttjade i Sverige förr i tiden. Många använder denna deo även för att den är helt fri från alkohol och aluminiumklorid.
 
Maria Åkerbergs saltdeo säljs på Skincity.se 
Klicka här för att komma vidare till produkten., jag önskar er en riktigt trevlig dag! 🌞
 
Med Kärlek, Jennifer 
 
 
(Via vårt affiliate samarbete kan du handla produkter via våra länkar och vi får "återbäring" att prova nya produkter för, vi är väldigt tacksamma för erat stöd!)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela