beautyboost.webblogg.se

Skincity Kalender

Publicerad 2015-11-30 20:51:00 i Allmänt,

Hallå där! Idag är jag förväntansfull! :D Oerhört förväntansfull faktiskt! 

Jag överraskande nämnligen Mona med en Adventskalender från Skincity för ett tag sedan. Skincity sålde ut denna fina kalender med 24 luckor, bakom varje lucka gömmer sig en travelsize utav produkter ifrån olika märken.
 
Jag lyckades övertala svärmor Mona att den där var absolut inget att ha, den var för dyr för de små förpackningarna, alla produkter passar såklart inte hennes känsliga hud åå ojojoj ojoj ;) Jag lyckades i min övertalning och nästa steg i planen var ju just att få tag i en till henne. Det var en väldigt begränsad upplaga utav denna kalender och den skulle släppas en viss tid för beställning. Hela Skincitys server kraschade just denna tid för att deras hemsida blev så överbelastad, men mot all förmodan så lyckades jag beställa en till Mona och unnade mig själv en också :) 
Nu har vi gått här i väntans tider och imorgon är det äntligen dags att öppna första luckan!
 
Jag bjuder på bilder på kalendrarna och en lycklig och nyfiken Svärmor :) 
 
 
 
 
 
 
Trevlig kväll! Med kärlek, Jennifer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela